یادداشت های یک نیمچه روزنامه نگار

نوشتن هم اعتیاد آور است

یادداشت های یک نیمچه روزنامه نگار

نوشتن هم اعتیاد آور است

شاهزاده رویاها

هر کسی یک ایده آلی از زندگی زناشویی آینده اش تو ذهنشه. یه هدف مشترک برای تلاش با هم دیگه. مثلا برای خریدن فلان ماشین یا بزرگ کردن خونه و گرفتن فلان وسیله و طلا و ...


من هیچ وقت آرزوم داشتن یک ماشین فلان مدل یا خونه اون جوری نیست. همیشه از زندگی مستقل آینده ام یک ماشین معمولی و یک خونه نقلی و کوچیک که با سلیقه خودم دیزاین شده است تو ذهنمه  اما با یک هم سفر که یه موقع هایی مثل من بزنه به سیم آخر ساکمون رو برداریم و بریم دنیا رو دوتایی بگردیم. 


+ مامانم انگاری مزدوج شدن حامد بهش مزه کرده می خواهد من و مائده رو از سر خودش باز کند و عمق فاجعه آن جا است که ما یه معیاری داریم مامانم یه معیار دیگه برای داماد هاش :-[  o_O 



نظرات 3 + ارسال نظر
فرشاد پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 21:37

:))...حس میکنم چیزی به غیر از این انتظار داشتن اشتباهه..پایه بودن باید از ویژگی های پارتنرت باشه..چیزی به جز این باشه رسما تو میگی بریم سفر....اون میگه بشین سر جات!..بعد تو هم نمیشینی..دعوا میشه:)))اصلا مهرت حلال جونت آزاد
خلاصه که این معیار مهمه...ولی به معیار های مادر گرامی هم تفضلی داشته باش..تجربه خیلی چیزا به همراه خودش میاره...
+دیشب همین بحث ها رو با یکی از اقوام و پسرش داشتیم دقیقا..این تفاوت دیدگاه ها هست..برو خداتو شکر کن..بنده خدا خانواده اصرار داشتن باید دکتر بگیری!

اوهوم دقیقا یعنی خدایی اونی که می خواهد با من زندگی کنه باید مثل من یکم شیش و هشت بزنه
بعد مامانم چه دامادی می خواهد؟ از این آدم های اتو کشیده موقر شخصیت علمی و آکادمیک که کل زندگی اش به تحقیقات و درس سپری شده است.
خب اون آدم بد نیست فقط با من حروم می شود والا به خدا

شب نم چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 11:37

کامنتدونی پست قبلت باز نمیشه .خواستم بگم اولین نفری بودم که صداتو گوش دا د م ....

ااا نمی دونم چرا باز نمی شود
قربان شما

شب نم چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 11:36

هاهاهاهاهاهاهاهاها
فک کنم من و مامانت در مورد معیارها شبیهیم .
با نانازم که صحبت میکنم یه چیزایی برای خودش داره که من اصلا بهشون فکرم نمیکنم ...

امان از شما مامان ها
باریک الله
دیگه بچه های این وره زمونه برای خودشون صاحب نظر هستند چی فکر کردی
تو مو می بینی اون ها پیچش مو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.