یادداشت های یک نیمچه روزنامه نگار

نوشتن هم اعتیاد آور است

یادداشت های یک نیمچه روزنامه نگار

نوشتن هم اعتیاد آور است

توازن

این روزها اگر خبر بدی هست خبر خوب هم هست

اگر حال بدی هست حال خوب هم هست

اگر سختی هست آسونی هم هست

خدایا شکرت

نظرات 6 + ارسال نظر
فرشاد دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 00:23

فقط خواستم تبریک بگم دوز خبرنگارو...یاد این افتادم که هنوز خیلیی راه داری..اسما فقط خبرنگاری..دو سه تا داستان خبرنگاری خوب بگذاری تا سال بعد شاید بیان و تبریک بگم بهت روز خبرنگارو سال بعد

دیووووونه
با این تحلیلت ضد حال
اره ولی واقعا خیلی راه دارم مهندس خیلی
به مظرت سال بعد هم به جایی رسیدم که بیای تبریک بگی؟

نگار دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 00:14

سلام خانوم خبرنگار
ازصبح میخواستم بیام روزخبرنگارروبه شماتبریک بگم
ولی‌نت نداشتم
امیدوارم به درجه های بالای خبرنگاری برسی
عزیزززززم میدوستمت)))

ممنون نگار عزیزم لطف داری 
من هم امیدوارم همیشه موفق باشی

هانی یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 11:16 http://hanihastam.persianblog.ir/

روز خبرنگار رو شادباش میگم بهت

یه دنیا ممنون

علیرضا یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 10:44 http://chakaavak68.blogsky.com

روزت مبارک خانوم خبرنگار...
امیدوارم همیشه موفق و عاشق کارت باشی...

دقیقا چرا نیشت بازه الان؟؟؟به چی داری فکر می کنی دقیقا؟؟؟؟

علییی ممنون بابت تبریک و این که یادم بودی 
دقیقا و دقیقا به همون دلیلی که شما دوتا کله نیش باز تحویل من می دهی

شب نم شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 13:45

روزت مباااارک گلم .
خواستم اولین نفر باشم تا بهت تبریک میگه فردا رو .
این چند وقته سرم شلوع بوده اسباب کشی و جا به جایی و خلاصه وقت نشده بیام کامنت بذارم .هر چند گذرا بهت سر زدم .
خواستم اینجوری تلافی شده باشه .

همیشه بهت افتخار کردم و گاهی تو خونه ازت به نانازم گفتم .
ان شا الله که در کارت موفق باشی .
همیشه شاد و سلامت باشی


اره خدارو شکر این روزا خبرای خیلی خوبی میشنویم .شنیدنش هیجان و ذوق میاره .جیغ و هوراااا داره .

امیدوارم این چشمک رو متوجه شده باشی و بدونی از چی حرف میزنم .

ممنون شبنم عزیزم واقعا هم که اولین نفر بودی
می دونم درگیری ااا تو ام اسباب کی داشتی واقعا پس خدا قوت و خسته نباشید داری
ممنون شبنم جان من
بله بله متوجه ام و واقعا خدا رو شکررررر زجا داره ادم بگه بزن دست قشنگ روووووو

علیرضا سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 14:51 http://chakaavak68.blogsky.com

دقیییییییییییییییییییییییقننننننن
:|

اگه بدونی علی چه قدر نیشم بازه هی فکر می کنم هی نیشم باز تر می شود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.