یادداشت های یک نیمچه روزنامه نگار

نوشتن هم اعتیاد آور است

یادداشت های یک نیمچه روزنامه نگار

نوشتن هم اعتیاد آور است

فضولم خب چی کار کنم

اسمش و می گذارم فضولی با این که فالوش نمی کنم می روم تو پیجش

پست جدید گذاشته حواسم و جمع می کنم یه وقت دستم نخوره لایکش کنم چون از این سوتی ها بسیییار دادم

متن و می خوانم می دونم منظورش منم و بین حرف هایش جواب تیکه ای هم که بهش انداخته بودم رو می دهد اما سعی می کنم توجهی بهش نکنم و فکرم و مشغولش نکنم به نظرم احمقانه ترین کار ممکنه بخواهم انرژی وقت فکر یا هر چیز دیگه ایم رو صرف این آدم کنم

هر چند این پست نشون می دهد احمقم و فکرم و مشغول کرده دیگه

اما از جمله آخر متنش خنده ام می گیرد

جمله ای با این مضمون است که می دونم این حرف های من به گوشت خواهد رسید 

یعنی فکر کنم اونم فهمیده من فضولم دو نقطه دییی

نظرات 4 + ارسال نظر
نگار چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 01:32 http://beach2016.blogsky.com

خانومی روزه فشاراورده پست نمیزارین؟

چهارتا امتحان پست سر هم اخرم فشار اورده است 

هانی دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 15:03 http://hanihastam.persianblog.ir

شایدم هلن فیشر درست میگه که : 79 درصد از مردان و 83 درصد از زنان هنگامی که شدیدن مجذوب کسی می شوند کلیه ی رفتارهای شخص مورد نظر را موشکافی کرده و به دنبال سرنخی از عشق و احساس آن شخص نسبت به خود می گردند و 62 درصد از مردان و 51 درصد از زنان اظهار کرده اند که آنها اغلب به دنبال معانی دیگری در کلمات و حرکات معشوق می گردند.

نه اون قدر ها هم مجذوبش نشدم
البته دنبال سر نخ عشق از اون نیستم چون صراحتا بهم گفت و منم صراحتا گفتم نه
شخصیت جذابی داشت اما
ادم مناسبی نبود

نگار شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 01:15

خوواسش مهم بودین که واستون پست گذاشته دیگه

این و یکی دیگه ام ازم پرسید
ببین نگار جانکم ممکن است رفتار و اخلاق و ... تو برای خیلی از آدم ها جذاب باشه و جذبشون کنه ممکنه خیلی ها به تو توجه نشون بدهن اما دلیل نمی شود تو بخواهی خودت رو درگیر همه کنی و تو بازی همه اشون قرار بگیری
شاید تو برای اون صرفا یه مهره بازی جذابی که دوست داره باهات بازی کنه و چون تو خودت رو از بازی می کشی کنار حریص تر می شود اما همین که تو هم باهاش وارد بازی شوی و براش مایه بگذاری اون حسش ارضا می شود اون وقت بی شک این تو هستی که در موضع ضعف قرار می گیری این تو هستی که شکننده تری اون به راحتی می رود سراغ مهره های جذاب دیگه اش
من نه دلم می خواهد نه حوصله بازی مسخره ای که این آدم راه انداخته رو دارم
تصورم اینه صرفا چون من از یک جایی به بعد جلوش وایسادم و اجازه ندادم وارد حریم احساس و زندگیم بشود می خواهد ثابت کنه که چیزی نیست که بتونه بهش نه بگه
پس می بینی که این ادم ارزش حتی دست به مهره شدن رو هم نداره برای همینه که وارد بازیش نمی شوم پر به پرش نمی دهم و فقط نظاره گرشم

نرگس جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 03:12 http:///loveme2000.blogsky.com

خخخخ منم زیادی فضولم خوب کاری میکنی ب منم سر بزن خوشحال میشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.