یادداشت های یک نیمچه روزنامه نگار

نوشتن هم اعتیاد آور است

یادداشت های یک نیمچه روزنامه نگار

نوشتن هم اعتیاد آور است

سمت جدید

چرا پسرها به سمت مزدوج شدن که پیش می روند رفتارشون تغییر می کند؟

پنج شنبه بله بری حامد بود. با همه ی حوادث و اتفاقات جنجالی این روز ها بالاخره این پنج شنبه تموم شد و من دارای سمت جدیدی شدم. 

"خواهر شوهر"


پی نوشت: به نظرتون این که من از تیپ و نحوه ی آرایشم و در کل خودم تو بله بری خیلی راضی بودم و فکر می کردم چه قدر خوب شده بودم نشان دهنده ی ظهور اولین علائم خواهر شوهرانگی است؟

نظرات 3 + ارسال نظر
manic man دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 19:35 http://manicman.ir

مبارکه. خدا به داد اون عروس بیچاره برسه.

نه تو خیالت راحت باشه خودش حقوق خوانده بلده از پس ما بر بیاد

فرشاد یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 20:12

به به..مبارک باشه...:)
اقا این حرفا چیه!..این نشون دهنده رضایت بیش از حد از عملکرد خودته..به داداشت چیکار داری میخوای بندازی گردن اون:)))):پی..
اینم که رفتار پسرها عوض میشه...طبیعیه...رفتار هر کسی وقتی به ایندش به طور جدی فکر میکنه عوض...:)

سلامت باشی
ایشاالله بله بری شما دست بجنبون
اره از عملکرد خودم که خیلیی راضی بودم
کاش همین جور پسر ها به طور جدی به اینده اشون فکر کنند والا

مگهان یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 13:13 http://meghan.blogsky.com

بله یکی از دلایلش می تونه ظهور علایم خوار شوورانگی باشه:دی

+ این روزها خیلی هیجان انگیز گذشت براتون نه ؟!

با تشکر
ببین ما کلا خیلی خانواده ی خاصی هستیم از این رو این روز های منتهی به بله بری هیجان انگیز پر استرس همراه با چاشنی دعوا و ... بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.