یادداشت های یک نیمچه روزنامه نگار

نوشتن هم اعتیاد آور است

یادداشت های یک نیمچه روزنامه نگار

نوشتن هم اعتیاد آور است

هنرمندان یا رجال سیاسی؟

چند شماره ای از هفته نامه می شود ک بجای گرفتن قسمتی از صفحه بهارستان و مجلس، کل  صفحه آخر که بخش های متنوع و جذابی داره رو خودم می بندم.

این موضوع رو خودم پیشنهاد دادم و بسیار هم خوشحالم. اول این که خودم مستقیما باید به سردبیر پاسخ بدهم نه هیچ کس دیگه ای درثانی بهتر از سر و کله زدن با نماینده های مجلس و سیاسیون است.

این شماره ای که در حال بستن صفحه اش هستم آخرین شماره قبل از نوروز است و باید ویژه نامه برای عید نوروز ببندم.

از این که سر دبیرمون بهم آزادی عمل می دهد خودم طرح بدهم چینش صفحه رو تغییر بدهم و آزادانه و خلاقانه رفتار کنم خیلی خوشحالم. صفحه به کل با صفحات گذشته متفاوت است.

یک قسمتی از صفحه قرار است هنرمندان مختلف و به قول معروف سلبریتی ها برامون بگن که  تا به حال به کجای ایران سفر کرده اند که براشون بسیار جالب و جذاب بوده است؟

راستش باید تا صبح بیدار باشم و صفحه ام رو تکمیل کنم و مصاحبه هایم رو پیاده کنم و ترجیح می دهم زودتر بروم سراغ کارم و نمی تونم خیلی مفصل از تک تک آدم هایی که مصاحبه کردم بگم فقط همین قدر که مصاحبه کردن با آدم های هنری و فرهنگی خیلی متفاوت است با رجال سیاسی و من عمیقا به این موضوع فکر می کنم پس از کسب تجربه در این جایی که کار می کنم ترجیح می دهم به صورت تخصصی در حوزه فرهنگ و هنر وادبیات کار کنم. با روحیاتم بیشتر سازگار است.


نظرات 5 + ارسال نظر
فرشاد چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 03:25

یعنی فکر نکنم عذابی بدتر از این باشه برای کسی که هنوز سالمه از نظر انسانی....اخرش یا خراب میشی مثل خودشون یا همینجور حرص میخوری....
+مرورگرت رو عوض کن...کروم رو پیشنهاد میدم:)

با کروم می اومدم
شاید برای نتم بوده است.
الان مشکلی نداشتم
اره واقعا رو مخمه اصلا یکبار بیا بشین پا درد دل من هیع

فرشاد سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 22:45

با غلیرضا بیش از حد موافقم...لذت کار کردن به اینه که کار مورد علاقت رو انجام بدی...واقعا لذت بخشه...
از رجال سیاسی خوشم نمیاد....چون خیلی دروغ میگن..شاید احمفانه و بچگانه به نظر بیاد این حرف...ولی واقعیته و دلیل اصلی بیزاری من از سیاست...

چه خوب منتظر بودم بیای نظر بگذاری بهت بگم من نه نمی تونم نتظر خصوصی بگذارم نه عمومی واسه پستت اصلا دکمه ارسال و ثبت برام نمیاره.
دقیقا وقتی خواستم این و بنویسم اومدم و پست تو رو خواندم خواستم بهت بگم برو خدا رو شکر کن جای من نیستی.
من بی پرده شخصیت حقیقی سیاسی ها رو می بینم.

manic man سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 12:50 http://manicman.ir

واااااای، خوش به حالت. ایشالا پوشش مراسم اسکار قسمتت بشه

مگهان یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 17:31

خدا کنه یکی از سلبریتی های محبوبم بگه اطراف رشت براش جذاب بوده:| :)))


+ خیلی دوس دارم فعالیتت رو عارفه جان، امیدوارم همیشه کوشا و نیوشا باشی

خمسه گفت رشت
دکتر آذر مجری برنامه مشاعره هست اونم یک جوری از شمال و البته کویر گفت من دلم خواست بال درارم برم

علیرضا شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 18:50 http://chakaavak68.blogsky.com

اینکه به چیزی که علاقه داری و روحیاتت باهاش میخونه به صورت تخصصی بپردازی عالیه...مطمئن باش توی اون کار خیلی موفق تر هم میشی تا کار کردن توی زمینه های دیگه:)

ممنون علیرضا
اره فکر کنم تو این حوزه ها راحت ترم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.