یادداشت های یک نیمچه روزنامه نگار

نوشتن هم اعتیاد آور است

یادداشت های یک نیمچه روزنامه نگار

نوشتن هم اعتیاد آور است

عمیقا دلم برای مامانم سوخت

احساس کردم چه قدر من اذیتش می کنم

دیشب ازش پرسیدم :«گفته بودی ۲۰ فروردین مقداری کمی که برای خرید گوشی کم دارم رو می دهی الان داری؟اگه نداری مهم نیستا»

گفت هنوز یارو چکش رو پاس نکرده 

و بعد با مدل صدا و حالتی که یک لحظه قلبم به درد اومد ازم پرسید؟

گوشی بخری حالت بهتر می شود؟ روحیه ات عوض می شود؟

بغضم گرفت . . .

چه قدر من بدم که حواسم به مامانم و خانواده ام نیست.

دست خودم نیست 

ببخشید




نظرات 4 + ارسال نظر
مگهان شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 18:31 http://Meghan.blogsky.com

هی وای، غصه نخور دختر
و جالبه که همه ی ما این روزها انگار بی خوصله ایم، چرا؟
من رفتم سفر برگشتم، تا رسیدم به خونه باز یادم افتاد دچار روزمرگی شدم و خسته و کلافه ام!!!!

منم خرداد عقد حامد عاقدتا باید ذوق داشته باشم ولی ندارم
چمونه؟

علیرضا شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 17:54 http://www.chakaavak68.blogsky.com

کلا بهارا که میشه حال و هوای آدما هم بهاری میشه...نه که سبز و شاد و خرما....میشن مثل آسمونای بهار...یه دیقه تیره و ابری و غرنده...یه دیقه گرم و خورشیدی...ولی نزار زیاد دلگیر بمونی...این کمک بزرگیه به مامانت...

اخ تو من و می فهمی
دقیقا همین جوریه
بهتر شدم
بهترم می شوم

ماهی سیاه شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 04:58 http://www.mahi-siah.blog.ir

گاهی پیش میاد، بعد میریم از دلشون در میاریم:) تو هم زود خوب شو تا زود از دلش در بیاری:)

اردیبهشت ماه مورد علاقه منه
خوب می شوم قول می دهم

فرشاد سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 00:24

خیلی حس بدیه....من گاهی مامانم شبا زنگ میزنه، خسته ام...شاید یکم غر بزنم...یکم ناله کنم....یا بگم خشته ام فردا کامل میگم بهتون....بعد وقتی حس میکنم مامانم تلفن رو طول میده...فقط واسه اینکه صدامو بشنوه ....شرمنده میشم از حرفم....از خودم....خیلی سخته....سخته ادم حواسش نباشه
+تو چرا دپرسی؟گسی بخواد دپرس باشه خداییش باید من باشم

چه قدر ما بچه ها گاهی بیشعوریم منظورم خودم بودما ایت چند وقت همه اش این و به خودم می گم اما باور کن دست خودم نیست که خوب نیستم
نمی دونم چه مرگمه. نمی دونم فقط داغوونم
تو چرا باید دپرس باشی.
یه مشت غمگین دور هم جمعیم ها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.